Rejestracja
Twój koszyk
0szt. za
0,00
PLN
Dostawa od: 7,50 PLN

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego PaniMgr.pl

Warunki ogólne
1. Sklep internetowy PaniMgr.pl adres stacjonarny:
Apteka Pani Magister
ul. Piłsudskiego 151, 26-220 Stąporków
Właściciel:
PHARMARKET CZERNIACHOWICZ PISKORSKA PISKORSKI SPÓŁKA JAWNA
Bliżyn 26-120
ul. Kościuszki 79
REGON: 362302284
NIP: 6631870937
zwany dalej Sklepem.
2. Warunki korzystania z naszych usług są określone w niniejszym regulaminie oraz przepisach obowiązującego w Polsce prawa powszechnego.

Oferta
1. W sklepie PaniMgr.pl oferowane są suplementy diety, produkty spożywcze, dietetyczne środki spożywcze, dermokosmetyki i wyroby medyczne pochodzące tylko z oficjalnych polskich źródeł (hurtownie farmaceutyczne, producenci, polscy dystrybutorzy).
2. Wszystkie oferowane produkty na stronie www.panimgr.pl są oryginalne i fabrycznie nowe, przechowywane zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.
3. Zdjęcia i opisy towarów umieszczone na stronie PaniMgr.pl mają charakter informacyjny. Przed zażyciem preparatu prosimy o zapoznanie się z oryginalną ulotką lub instrukcją.
4. Ceny produktów zamieszczone na stronie PaniMgr.pl są cenami brutto.
5. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy, które są naliczane osobno do zamówienia.
6. Produkty w zakładce "promocja" dostępne są do wyczerpania zapasów.
7. W przypadku, gdy oferowany towar ma krótką datę ważności informacja taka jest wyraźnie wskazana w opisie produktu.

Zamówienia
1. W celu złożenia zamówienia Kupujący zobowiązany jest wysłać prawidłowo wypełniony elektroniczny formularz zamówienia.
2. Warunkiem przyjęcia złożonego zamówienia do realizacji jest podanie przez kupującego wszystkich wymaganych informacji, które zawarto w formularzu zamówienia. Dane te to: imię i nazwisko Kupującego, adres zamieszkania, adres poczty e-mail, telefon kontaktowy.
3.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
4.Wysłanie formularza przez Kupującego stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym umowy sprzedaży.
5. Zamówienie można również złożyć telefonicznie.

Faktury i paragony
1. Do zakupionego towaru dołączany jest paragon fiskalny.
2. Faktury VAT wystawiane są na życzenie Kupującego po podaniu przez niego wymaganych danych (imię i nazwisko, numer PESEL, adres zamieszkania). Apteka nie prowadzi sprzedaży hurtowej i dlatego nie wystawia faktur dla firm. Chyba, że kupowane produkty mają stanowić wyposażenie gabinetów lekarskich, przychodni i tym podobnych lub apteczek.
3. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu.
4. Po wysłaniu przesyłki z załączonym paragonem nie będzie wystawiana faktura VAT, za wyjątkiem przypadku, gdy zostanie odesłany do Sklepu oryginał paragonu z zachowaniem terminów określonych w ustawie o podatku od towarów i usług.

Płatności
1. Za zakupiony towar Kupujący ma możliwość zapłacić jednym z niżej wymienionych sposobów:
korzystając z płatności elektronicznych za pośrednictwem serwisu Przelewy24
tradycyjnym przelewem bankowym na podany niżej numer rachunku bankowego.
ING Bank Śląski S.A. 36 1050 1461 1000 0092 2016 7341
gotówką w momencie odbioru przesyłki kurierskiej w przypadku wyboru przesyłki za pobraniem.
2. Przy płatności przelewem tradycyjnym Kupujący proszony jest o wpisanie numeru zamówienia w tytule przelewu. Umożliwi to sprawne przyporządkowanie wpłaty do zamówienia.


Dostawa
1. Sposób dostawy wybiera Kupujący wpisując go w formularzu zamówienia.
2. Zamówiony towar jest przesyłany przez firmę kurierską DPD lub Pocztę Polską w zależności od wybranej przez Kupującego opcji dostawy.
3. Towar jest wysyłany zwykle w ciągu 24 godzin od otrzymania wpłaty lub złożenia zamówienia w przypadku wyboru przesyłki za pobraniem.
4. Jeżeli wpłata wpłynie na na konto Sklepu do godziny 10:00 paczka może zostać wysłana jeszcze tego samego dnia.
5. W przypadku opóźnienia wysyłki o fakcie tym Sklep informuje Kupującego mailowo podając przewidywany termin realizacji zamówienia.
6. Koszt dostawy ponosi Kupujący.
7. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranej przez Kupującego opcji dostawy.
8. Cena wysyłki kurierskiej nie jest uzależniona od ilości zamawianych produktów. Towar wysłany kurierem dociera do Kupującego przeważnie następnego dnia roboczego po nadaniu.
9. Oferujemy również wysyłkę zamówionych produktów za pośrednictwem Poczty Polskiej.
10. Cena określonego rodzaju przesyłki jest widoczna w naszym cenniku.

Odbiór towaru. Reklamacje i zwroty.
1. Odbierając przesyłkę Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia czy opakowanie w jakim dostarczono zakupione produkty nie uległo uszkodzeniu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy zgłosić to listonoszowi lub kurierowi, a następnie spisać protokół opisujący stwierdzony stan faktyczny.
2. Kupujący jest zobowiązany bezzwłocznie poinformować Sklep o uszkodzeniu przesyłki jak również w przypadku, gdy zawartość przesyłki nie zgadza się z zamawianą.
3. Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy: Formularz.pdf. Zalecane jest zachowanie formy pisemnej takiego oświadczenia. Odstąpienie od umowy nie wymaga podawania przyczyny zwrotu towaru.
4. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca kupującemu wartość zakupionych towarów i koszt wysyłki za najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny dla złożonego zamówienia, bez względu na faktyczny koszt dostawy.
5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sklepu).
6. Przed zwrotem przesyłki prosimy skontaktować się z pracownikiem sklepu.
7. Towar winien być odesłany w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
8. Sklep nie odbiera przesyłek za pobraniem.
9. Sklep zwraca pieniądze bezzwłocznie po rozliczeniu zwrotu na numer rachunku bankowego podany przez Kupującego, nie później jednak niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
10. Zgłoszenie reklamacji wymaga formy pisemnej.
11. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni od ich zgłoszenia.
12. Zgłoszona przez Kupującego reklamacja zniszczenia lub zagubienia przesyłki jest bezzwłocznie przekazywana do rozpatrzenia właściwemu przewoźnikowi (Poczta Polska / firma kurierska). Kupujący jest na bieżąco informowany o stanie jego zgłoszenia.
13. W przypadku stwierdzenia błędu polegającego na wysłaniu niewłaściwego towaru lub jego niewłaściwej ilości Sklep w zależności od wyboru Klienta dokona wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy.
14. Odszkodowanie jest zwracane na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego bezzwłocznie po uznaniu reklamacji przez przewoźnika.
Szukaj